Frågor & svar
Skulle du inte vara nöjd med din beställning har du självklart rätt att returnera denna, dock senast inom 14 dagar. Hör av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig! Returnerar du en box måste den returneras med komplett innehåll för att det ska vara en giltig retur. Observera att vi inte tar tillbaka någon produkt om förpackningen är bruten eller produkten är använd. Du själv står för returkostnaden.
Om något, mot förmodan, skulle vara trasigt eller defekt i din box/beställning så maila kundtjanst@liggboxen.se och beskriv problemet så tydligt som möjligt, samt bifoga bild eller video vid behov. För snabbast hjälp så önskar vi att du även anger dina korrekta kontaktuppgifter som användes vid registrering.
Om du har mottagit en trasig/skadad box eller paket så hör du bara av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig. För snabbast hjälp så önskar vi att du bifogar bild på det trasiga/skadade paketet, samt anger dina korrekta kontaktuppgifter som användes vid registrering.
Åh, nej! Ibland sker tyvärr misstag, vi är hemskt ledsna för det. Skulle du sakna en produkt eller ha fått en box som inte är komplett så hör av dig till vår kundtjänst så snart du kan efter att du upptäckt problemet så ska vi givetvis se till att lösa det!
Vid en retur så är det du som kund som står för returportot. Du är välkommen att använda valfritt fraktbolag. Vi rekommenderar att du väljer ett spårbart alternativ, då vi inte ersätter boxar som kommit bort längs vägen. Exempelvis Postnords skicka direkt, eller DHL.
Boxen/beställningen behöver returneras i enlighet med vår returpolicy nedan:
Vid köp har du enligt distansavtalslagen rätt att returnera felfria varor. Meddelande om detta skall vara oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 14 dagar efter upphämtning av paketet.
Ångerrätten gäller endast om förpackningen inte är bruten eller skadad. Alla produkter i boxen ska då returneras, man får alltså inte välja att bara returnera en produkt i boxen. Är någon produkt i boxen trasig så har du rätt till reklamation.
Boxen returneras till följande adress:
PostPac AB
REF: NAE Group Sweden AB
Elleholmsvägen 1
27436 Skurup
Lägg med en lapp med följande information: För- och efternamn, adress och ordernummer, samt anledning till returen.
Efter att din box/beställning har kommit tillbaka till vårt lager granskas alla artiklar. Därefter hanterar kundtjänst din retur och då görs en återbetalning till det kort du betalade med.
Efter återbetalningen tar det 2-5 bankdagar innan pengarna kommer tillbaka in på ditt konto.